View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joined: 14 Jun 2011 Posts: 130 Vehicle: s14 votes: 1 |
Posted: Fri Aug 12, 2011 6:51 pm Post subject: Kur un ka lai uzstaisa upgrade dzinej galvai?? |
|
|
sveiki,
es te mainu galvas blivi un taka galva tika nonjemta saaku domaat ko lai ar vinju izdara lai palielinaat jaudu
Pirmais variants ir palielinaat iepludes un izpludes ejas
Tik KAM LAI TO UZTIC????
Ir kadi vel ieteikumi kur vai ko izdarit lai nav jaliek atpakal veca standart galva ??? _________________ ---------------------------------
Selling used parts from Nissan 200sx s14 ! PM me!
Restored SR20DET stock engine available. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 11 Feb 2006 Posts: 3035 Vehicle: Hard Core 200sx, aka 180JZ votes: 57 |
Posted: Fri Aug 12, 2011 6:54 pm Post subject: |
|
|
isti jegas nav! jo tas tomer ir turbo dzinejs unto jaudas pieaguumu tu nejutisi!
bet taa pa vnk visus lejumus un asumus var pats ar portejamo izporteet! _________________ www.abc-clutch.com Sajūgi visam
JZ specialist
Lētākas daļas no DRIFTWORKS veikala. PM |
|
Back to top |
|
|
Joined: 15 Nov 2005 Posts: 1828 Vehicle: Toyota Celica GT-Four ST185; BMW e30 M50B25 votes: 38 |
Posted: Fri Aug 12, 2011 8:31 pm Post subject: |
|
|
piekritiishu Rodeo, ljoti laikietilpiigs process un jeega tuvu nullei, arii to nelidzenumu novakshanai. cita lieta ir degkameru porteeshana, bet tur var ari sudus sataisiit ja par daudz izgrebj |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Fri Aug 12, 2011 8:40 pm Post subject: |
|
|
ar to portēšanu "homemade" drīzāk tikai samazināsi jaudu. _________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
Joined: 16 Feb 2010 Posts: 632 Vehicle: GT 99, EJ205 votes: 10 |
Posted: Fri Aug 12, 2011 11:00 pm Post subject: |
|
|
viss iepriekšteiktais bullshit, es izjūtu starpību |
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Jan 2010 Posts: 187 Vehicle: VW Passat B5 1.9 TDI 110Zs votes: 3 |
Posted: Sat Aug 13, 2011 12:11 am Post subject: |
|
|
Viss ir atkarīgs no dzinēja mērķa, un rezūltāta ko vēlies panākt... katrai "portēšanai" ir savas sekas... protams, ka ja netaisies taisītu super projektu nav vērts iegūldīt naudu tajā, bet ja pats mājās esi gatavs pasēdēt un pastrādāt pie portēšanas un zini šo to no teorijas, kā arī to, uz ko īsti tu tēmē portējot galvu, jēga noteikti ir!
Atgādināšu to ka uz "butt dyno" arī 5zs nesajutīsi... kā arī ja pat nav 1zs klāt, pēc kkā padarīšanas liksies ka iet labāk(iespējams tā arī būs, jo gaisa temperatūra vakarā pēc gara darba būs zemāka ) bet ja pa katriem 5zs teiksim, ka nav jēgas, tad kā 100 savāksmi, right???
EDIT: un ja tomēr ir velme iegūldīt naudu un vēl joprojām nezini kam to uzticēt varu ieteikt Dāvi(forumos Deivids) - 26031614! Reiz portēja man galvu un par labu ciparu paveica labu darbu. Atradās Dāvis Rīgā, Gaujas ielā 4(laikam, ja pareizi atceros). |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Sat Aug 13, 2011 2:33 am Post subject: |
|
|
ljot4ik wrote: | viss iepriekšteiktais bullshit, es izjūtu starpību |
Modern engine tuning by A.Graham Bell
palasam un smejamies par portētajiem
tur viss ir rakstīts par portēšanu un, par kanālu palielināšanu ar testiem.
paskatamies līknes un saprotam, ka tikai un vienīgi ar parastiem aprēķiniem būs daudz pamaz, lai kaut ko panākt ar + zīmi _________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
Joined: 15 Nov 2005 Posts: 1828 Vehicle: Toyota Celica GT-Four ST185; BMW e30 M50B25 votes: 38 |
Posted: Sat Aug 13, 2011 10:19 am Post subject: |
|
|
ljot4ik wrote: | viss iepriekšteiktais bullshit, es izjūtu starpību |
|
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Jan 2010 Posts: 187 Vehicle: VW Passat B5 1.9 TDI 110Zs votes: 3 |
Posted: Sat Aug 13, 2011 10:36 am Post subject: |
|
|
Kristaps A wrote: | ljot4ik wrote: | viss iepriekšteiktais bullshit, es izjūtu starpību |
Modern engine tuning by A.Graham Bell
palasam un smejamies par portētajiem
tur viss ir rakstīts par portēšanu un, par kanālu palielināšanu ar testiem.
paskatamies līknes un saprotam, ka tikai un vienīgi ar parastiem aprēķiniem būs daudz pamaz, lai kaut ko panākt ar + zīmi |
Man gan būs jāsaka tev ka izplūdes kolektorus visi arī netaisa ar aprēķiniem un pat ja taisa, tad ne vienmēr ar pareiziem... ko gribu teikt.? rezūltāts tik un tā ir ar + zīmi....
Par laimi Grahams Bellls nav vienīgais gudrais "auto inženieris" pasaulē un ir arī citi ļoti gudri cilvēki, kā arī ir ļoti daudz citu gudru grāmatu, kurās var redzēt ka pat krutajiem čaļiem domas atšķirās un tik tiešām ir vairāki veidi, kā salikt kubiku rubiku.
Bet protams, ka ja tiecamies uz super rezūltātu, tad labi ja mums vispār te @ LV ir kāds kas portē galvas tādā līmenī...
P.S. nejau prikola pēc normālos USA kantoros par galvas portēšanu ņem sākot no ~1200$! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Sat Aug 13, 2011 1:38 pm Post subject: |
|
|
par XSpower kolektoriem arī smjos, ja cilvēki domā, ka tas ir upgreids
+ tajā grāmatā viss ir ne tikai ar vārdiem, bet ar air flow testiem un pēc tam ar jaudas izdurkām parādīts _________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Jan 2010 Posts: 187 Vehicle: VW Passat B5 1.9 TDI 110Zs votes: 3 |
Posted: Sat Aug 13, 2011 4:57 pm Post subject: |
|
|
Kristaps A wrote: | par XSpower kolektoriem arī smjos, ja cilvēki domā, ka tas ir upgreids
+ tajā grāmatā viss ir ne tikai ar vārdiem, bet ar air flow testiem un pēc tam ar jaudas izdurkām parādīts |
Pats esmu lasījis divas citas Graham Bell grāmatas, līdz ar to zinu, cik smalki viņa grāmatās viss ir apskaidrots/attēlots.
Bet esmu arī lasījis daudz citas literatūras, kas mēdz teikt ko citu, nekā Bell's... vēlreiz iederās teiciens - "There are more ways to skin a cat"!
XSpower kolektori noteikti nav tā labākā izvēle(protams, ja nav vairāk par 100ls lai iegādātu kolektoru, tad nav variantu...), bet tas tik un tā ir upgrade salīdzinājumā ar stock ca18det kolektoru. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 14 Jun 2011 Posts: 130 Vehicle: s14 votes: 1 |
Posted: Sun Aug 14, 2011 6:00 pm Post subject: |
|
|
Paldies par ieteikumiem
vispar jau es gribeju dzirdet kadus vel variantus ))
bet ja jau tema aizgaja par porteshanu teikshu godigi, pats esmu testeejis vairakur turbo dzinejus saakot no 1.3 tilpumu!
Jega ir diezgan pamanama ja to visu izdara pratigi un pareizi sakombinejot ar citiem apgreidiem
Dzinejam ir loti svarigi lai vinsh vareetu labi ieelpot un izelpot- protams ja grib dabut pec iespejas vairaak ara no vinja
es vnk domaju kam lai to uztic te LV, jo pats vel neesmu tik parliecinaats par savam spejam prakse nevis teorija
bet ja ir kadi vel ieteikumi ka upgreidot galvu kamer vinja ir nonjemta butu loti pateiciigs ) _________________ ---------------------------------
Selling used parts from Nissan 200sx s14 ! PM me!
Restored SR20DET stock engine available. |
|
Back to top |
|
|
Joined: 08 May 2009 Posts: 1579 Vehicle: RB18DET votes: 54 |
Posted: Sun Aug 14, 2011 6:34 pm Post subject: |
|
|
RadekSkylark wrote: | Kristaps A wrote: | par XSpower kolektoriem arī smjos, ja cilvēki domā, ka tas ir upgreids
+ tajā grāmatā viss ir ne tikai ar vārdiem, bet ar air flow testiem un pēc tam ar jaudas izdurkām parādīts |
Pats esmu lasījis divas citas Graham Bell grāmatas, līdz ar to zinu, cik smalki viņa grāmatās viss ir apskaidrots/attēlots.
Bet esmu arī lasījis daudz citas literatūras, kas mēdz teikt ko citu, nekā Bell's... vēlreiz iederās teiciens - "There are more ways to skin a cat"!
XSpower kolektori noteikti nav tā labākā izvēle(protams, ja nav vairāk par 100ls lai iegādātu kolektoru, tad nav variantu...), bet tas tik un tā ir upgrade salīdzinājumā ar stock ca18det kolektoru. |
paskaidro kādēļ upgrade?
tas, ka viņam ir līkas lūkas, kuras galīgi šķībi ir pret galvu?
vai arī princips pēc kā viņš ir uztaisīts? tie trubu garumi ir pilnīgi nesaprotami.. apmēram izskatās smuki un spīdīgi.. tad der.. _________________ Disku restaurēšana |
|
Back to top |
|
|
Joined: 05 Jan 2010 Posts: 187 Vehicle: VW Passat B5 1.9 TDI 110Zs votes: 3 |
Posted: Sun Aug 14, 2011 6:35 pm Post subject: |
|
|
TMA wrote: | Paldies par ieteikumiem
vispar jau es gribeju dzirdet kadus vel variantus ))
bet ja jau tema aizgaja par porteshanu teikshu godigi, pats esmu testeejis vairakur turbo dzinejus saakot no 1.3 tilpumu!
Jega ir diezgan pamanama ja to visu izdara pratigi un pareizi sakombinejot ar citiem apgreidiem
Dzinejam ir loti svarigi lai vinsh vareetu labi ieelpot un izelpot- protams ja grib dabut pec iespejas vairaak ara no vinja
es vnk domaju kam lai to uztic te LV, jo pats vel neesmu tik parliecinaats par savam spejam prakse nevis teorija
bet ja ir kadi vel ieteikumi ka upgreidot galvu kamer vinja ir nonjemta butu loti pateiciigs ) |
Aiznes tam Dāvim, iedod lai izportē, nomaina vārstu vadīklas, saslīpē vārstus, iegriež jaunas sēžas un būs ok! |
|
Back to top |
|
|
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 11474 Vehicle: LV ātrākais Nissan; Firebird 5.7T votes: 93 |
Posted: Mon Aug 15, 2011 9:17 am Post subject: |
|
|
Kristaps A wrote: | ljot4ik wrote: | viss iepriekšteiktais bullshit, es izjūtu starpību | Modern engine tuning by A.Graham Bell
palasam un smejamies par portētajiem
tur viss ir rakstīts par portēšanu un, par kanālu palielināšanu ar testiem. | porteshana un kanalu palielinashana ir stipri dazhadas lietas. Es kkaa neatceros, ka A.Bell skeptiski rakstitu par galvu porteshanu. _________________ S13 chip-tuning, ECU regulēšana.
2010. Latvijas čempions dragreisā (ikdienas S13 / CA18 )
12.04@194kmh, 7.95@154kmh |
|
Back to top |
|
|
|